پارک ممنوع...؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 6 مهر 1395
بازدید : 3291
نویسنده : مبین محمدی فخرآباد

دوستان کدام یک از تصاویر زیر پارک روستای فخرآباد را نشان میدهد؟

 

تصویر شماره 1

تصویر شماره 2

تصویر شماره 3

تصویر شماره4

 

لازم به ذکر است که تصاویر کاملا بروز هستند

(منتظر نظرات و پیام های شما عزیزان هستیم)

 

 توجه : و در پایان لازم به ذکر است که این مطلب قصد هیچ گونه تشویش اذهان عمومی ، فرافکنی، توهین به شخص(حقیقی و یا حقوقی) و یا ارگان خاصی را ندارد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار روستا , یاداشت ها , تصاویر , ,
:: برچسب‌ها: پارک ممنوع , ظلم بزرگ به کودکان فخرآبادی , استبداد بیداد میکند , بی کفایتی , فخرآباد , دهاتما ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مریم در تاریخ : 1395/7/12/1 - - گفته است :
شماره 3

/weblog/file/img/m.jpg
k2 در تاریخ : 1395/7/8/4 - - گفته است :
من نمیدونم تصویب یه محل و ساخت برای پارک سخت تر از کندن کوه و کمر و خونه عالم و ساختمان دهیاری و ترمیم طویله و ساخت دیوار ساحلیه
تصویر شماره 3 نشان از بی کفایتی مسئولین فخرآباده

/weblog/file/img/m.jpg
بیکار در تاریخ : 1395/7/8/4 - - گفته است :
بابا بیخیال بچه های نسل فعلی که کار پارک ندارن تو فضای مجازین راستی بیاین جشن یک سالگی سایت بگیریم مدیر برقص من می خونم

/weblog/file/img/m.jpg
آشنا در تاریخ : 1395/7/8/4 - - گفته است :
چرا اینقدر گیر میدین قراره بسیج یه جلسه ی پرسش پاسخ بزاره با مسولین روستا بیاین رو در رو سوال بپرسین جوابتون بگیرین.

/weblog/file/img/m.jpg
دهدار در تاریخ : 1395/7/7/3 - - گفته است :
خوب که چه ؟

/weblog/file/img/m.jpg
بی طرف در تاریخ : 1395/7/7/3 - - گفته است :
خب من حرفی ندارم ، خدا رو شکر عکس ها خودشون یه عالمه حرفن
شماره 3

/weblog/file/img/m.jpg
ali در تاریخ : 1395/7/6/2 - - گفته است :

حالا هی کفر بگید دهیار ما بده.
کجاش بده ، ببین وسیله جدید نمیاره برای اینکه بچه ها رو با لیز بازی و تیله بازی سنگ چپونی و خاک بازی و یه قل دو قل اشنا کنه

برادر من چوبلای چرخ نزار خلوص نیت مهمه شماره 3


/weblog/file/img/m.jpg
مسیحایی در تاریخ : 1395/7/6/2 - - گفته است :
۲کامل میخوره

/weblog/file/img/m.jpg
مهاجر در تاریخ : 1395/7/6/2 - - گفته است :
من خیلی وقته فخرآباد نیومدم ولی اخبار روستا رو دنبال میکنم از طریق کانال و سایت.
به نظر من شماره 3

/weblog/file/img/m.jpg
مدافع در تاریخ : 1395/7/6/2 - - گفته است :
شماره 3
بچه های عزیز مسئولین براتون کاری نمیکنن من یه بازی یادتون میدم

برو پای پنکه پنکه روشن کن بگو آااااااااااااااااا. جان مسئولین خیلی کیف داره،من تضمین


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبسایت رسمی روستای فخرآباد خوش آمدید

RSS

Powered By
loxblog.Com